keskiviikkona, maaliskuuta 16, 2011

Vain kutsutuille!

Viimeaikaisten tapahtumien vuoksi olen päättänyt, että tämä minun pieni blogini siirtyy vain kutsuttujen luettavaksi. Vaikka viimeaikaiset tapahtumat eivät suoraan kosketa minua, olen pahoittanut mieleni ja tunnen suurta tarvetta suojella perhettäni vastaavilta herjauksilta ja järjettömyyksiltä.

Jos haluat vielä jatkaa lukijana, lähetä sähköpostia osoitteeseen (Huomaa osoite on maailmAAni!)

maailmaani (ät) gmail.com

(Edit: 10.31)Tästä päivästä eteenpäin meidän kuulumisemme on luettavissa ainoastaan kutsutuille.  Hei sinä, joka minut tunnet myös oikeassa elämässä, lähetä sinäkin sähköposti, jotta saan kutsun sinulle!

Minun on vaikea uskoa, että tuollaisia toisille pahaa ja pahaa mieltä haluavia ihmisiä on olemassa. Silti niitä näyttää olevan. Haluan jatkossakin kuitenkin säilyttää saman linjan, avoimesti, päiväkirjamaisesti kirjoitettuja tapahtumia ja paljon valokuvia.

Tämä teksti jää jäljelle vapaasta maailmastani. Tervetuloa koputtelemaan toisen maailmani ovea. (Edit 18.57:) Käytän tätä osoitetta jatkossa vielä "syötteen syöttäjänä", koska itse luen kaikki mahdolliset tekstit readerissa. Tämän idean sain (ja röyhkeästi hyväksi käytän) Petulilta ja Tiinalta.

5 kommenttia:

  1. Minä olen seurannut blogiasi, kun sille aikanaan sattumalta eksyin. Täysin ventovieraana, mutta kiinostuneena. Ikävää jos jotain on sattunut, minä taidan jäädä kelkasta. Onnea ja menestystä jatkossakin o/

    VastaaPoista
  2. Helevetin nillittäjät!! Näen niin punaista sun puolesta. Taas on joku dorka päättänyt avata suunsa väärässä paikassa. Hyvä päätös pistää blogi suljettujen ovien taakse, saat jatkaa rauhassa! Ihan käsittämätöntä että joku on edes voinut aukoa sulle, olet yksi sydämellisimmistä ja lempeimmistä bloggareista jota tiedän. *jupisee*

    Toivottavasti nähdään vielä! <3

    VastaaPoista
  3. Tätä blogia lukiessa tuli aina hyvälle tuulelle. Sulla on suloiset tyttäret. :)

    VastaaPoista
  4. ...nii että jos sitä ens kerralla sitten reenais tuon sisälukutaidon kuntoon itsekin ennen kommentoimista ;) Mutta siis hyvä ettet sä ole joutunut idioottien loanheiton kohteeksi! Fiksua silti siirtyä pois julkisilta pelikentltä. Eiköhän niitä idiootteja ois tännekin löytänyt...meneillään kun tuntuu olevan trendi, että ämmäporukalla käydään haukkumassa toiset äidit ja niitten lapset - anonyymisti, totta toki. Ei voi kuin ihmetellä.

    VastaaPoista
  5. Kiitos kommenteistanne, huolenilmaistuistanne ja kohteliaisuuksistanne. On harmi, jos joku "aktiivinen lukija" jää pois siksi, että blogi siirtyy VIP -tilaan. Tämä blogi on ollut minulle hyvin tärkeä ja tärkeäksi sen on tehnyt lukijat ja kommentit. Siksi toivonkin, että kaikki tärkeät lukijat seuraisivat mukanani ja olen äärettömän pahoillani, jos joku lukijoistani jää pois.

    VastaaPoista

Kiitos!